Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007

Σεμινάρια για την προστασία προσωπικών δεδομένων


Σήμερα στις 16.00-18.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών γίνεται το δεύτερο σεμινάριο για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Τίτλος της ενότητας αυτής είναι "Διασυνοριακές διαβιβάσεις προσωπικών δεδομένων και δικηγορικές εφαρμογές".

Στο πρώτο μέρος, στο οποίο είμαι εισηγητής, θα σκιαγραφηθεί η λειτουργία του αρχείου Schengen και τα δικαιώματα που υπάρχουν για τη διαγραφή προσωπικών δεδομένων από αυτό, σύμφωνα με την νομολογία της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Επίσης θα αναφερθώ σε άλλα μεγάλα πληροφοριακά συστήματα που λειτουργούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς και στις επεξεργασίες προσωπικών δεδομένων από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο δεύτερο μέρος, ο Δρ. Ευάγγελος Παπακωνσταντίνου, της PKPartners θα αναφερθεί στις προϋποθέσεις της διασυνοριακής διαβίβασης προσωπικών δεδομένων, όπως προβλέπονται από το εσωτερικό και το κοινοτικό δίκαιο και θα αναπτύξει ζητήματα δικηγορικών εφαρμογών.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Θα ακολουθήσει η τρίτη και τελευταία ενότητα την Πέμπτη 10.5.2007, ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο, με θέμα "Προστασία προσωπικών δεδομένων στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και δικηγορικές εφαρμογές", στο οποίο είμαστε εισηγητές με τον κ. Γρηγόρη Τσόλια, δικηγόρο της ΑΔΑΕ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ διάβαζα το ποστ σου σχετικά με την δημοσιοποίηση του βίντεο του μπλογκοπάρτι 2006...

Ελπίζω στο φετινό πάρτι να παρευρεθείς σαν μπλογκερ και όχι σαν δικηγόρος. Αν δεν έχεις δεχθεί πρόσκληση τότε πληροφορίες εδώ

http://greekbloggersparty.wordpress.com/

e-Lawyer είπε...

Στο πάρτι και πέρσι και φέτος παρίσταμαι ως μπλόγκερ. Επίσης και εδώ παρίσταμαι ως μπλογκερ και όχι ως "δικηγόρος", αλλά ως νομικός (όπως έχω πει πάμπολλες φορές από αυτό το βήμα).

Από κει και πέρα, για τα μετά-το-πάρτι έχω κάθε δικαίωμα να πω τη γνώμη μου για οτιδήποτε τυχόν συμβεί που δεν μου αρέσει και αυτό περιλαμβάνει και την τυχόν συλλογή προσωπικών δεδομένων από άτομα που δεν επιθυμούν να φωτογραφηθούν και που δεν επιθυμούν οι φωτογραφίες τους να αναρτηθούν στο παγκόσμιο ιστό με αποτέλεσμα να μπορεί καθένας (άρα και ο εργοδότης τους ή το παιδί τους ή ο εχθρός τους ή ο φίλος τους) να ξέρει αν κάποιος ήρθε στο πάρτι και άρα είναι μπλόγκερ και λοιπά. Δεν είμαστε "δημόσια πρόσωπα" και δεν υπάρχει απολύτως καμία αξίωση της κοινής γνώμης να "πληροφορηθεί" τις φάτσες μας, αν εμείς δεν το επιθυμούμε. (Και όπως ξέρετε δεν το βλέπω προσωπικά το θέμα, αφού εγώ έχω βάλει τη φωτογραφία μου και στην πρώτη σελίδα και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη δημοσιότητα. Σέβομαι απόλυτα όμως το δικαίωμα όσων δεν θέλουν να τους δουν τρίτοι να μπορούν να προσδιορίζουν κυριαρχικά πιο ποσοστό πληροφοριών που τους αφορούν μπορεί να δημοσιοποιηθεί ή όχι).

Αν η πρόσκληση στο παρτι συνεπάγεται αυτομάτως και παραίτηση από οποιοδήποτε δικαίωμά μας επί της εικόνας μας, διευκρινίστε το από τώρα.


Επίσης αν είμαι persona non grata μπορείτε να μου το πείτε ευθέως, χωρίς "ελπίζω στο φετινό πάρτι να παρευρεθείς σαν μπλόγκερ".

Ανεξάρτητα από όλα αυτά σκοπεύω να έρθω στο πάρτι, έστω και μεταμφιεσμένος σε χαζή ξανθιά, και να σας ενημερώσω ότι έχω σχεδόν πείσει και άλλους -που αρχικά δεν ήθελαν- να έρθουν.

Urfurslaag είπε...

εεε γεια χαρά e-lawer
...έχω αφήσει ένα σχόλιο στο ποστ "Κάμερες παρακολούθησης τηγανητής πατάτας"

...και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

...να υποθέσω ότι μελετάς το υλικό;

e-Lawyer είπε...

'Εριξα μια ματιά στο μπλογκ σου αλλά από τα τελευταία 10+ ποστς το μόνο που κατάλαβα είναι ότι έχεις κάποιο προσωπικό θέμα μάλλον με τον Αντώναρο, χωρίς να γνωρίζω γιατί.

Loucretia είπε...

Σου εκανα προσκληση για τον Προυστ, ακομααααα;;

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...