Πέμπτη, Ιανουαρίου 07, 2010

Σκέψεις ενός ομοφοβικού ιδιοκτήτη: Τόπος Ελλάδα, έτος 2010

"Φοράει κόκκινο κορδελάκι ..κάποιος μου είπε ότι έχει και Aids
τι θα σκεφτούν οι πελάτες μου?"

Θα τον διώξω
Δικό μου είναι το μαγαζί ότι θέλω κάνω

Τι κάνει αυτή με τα μαύρα νύχια εδώ μέσα?
Θα τρομάξει τους πελάτες μου το φρικιό

Θα την διώξω
Δικό μου είναι το μαγαζί ότι θέλω κάνω

Πλατίνα μαλλί?
Την πουστάρα..εδώ έρχονται σοβαροί άνθρωποι

Δικό μου είναι το μαγαζί οτι θέλω κάνω
θα το διώξω το πουστράκι

Όλοι κοιτάνε το τραβέλι
Παει το μαγαζί μου
Δεν σερβίρω σε τρανς

Φιλιούνται δυο γκόμενες ?
Όχι μωρε αστες να καυλώσει ο κόσμος λίγο ωραίο θέαμα είναι

Φιλιούνται δυο άντρες?
Τους ανώμαλους
Επειδή είμαστε στο Γκάζι τι νομίζουν?
Ότι είμαστε όλοι πούστηδες?

Αυτός με το ανοιχτό πουκάμισο και το κολλητό παντελόνι δεν είναι
το μοντέλο Φιφης Ξεκωλιάστρας ?
Έμαθα οτι είναι μεγάλη πούστρα
Κανει παρτούζες στην Εκάλη
και την πέφτει σε όλο το κόσμο
Αύριο θα πω σε όλους ότι ήταν εδώ
να κανω διαφήμιση το μαγαζί μου.

Τι χορός είναι αυτός
το μουνί της όλο έξω είναι
ωραία γιατί βλέπω ότι τις ανοίγουν σαμπάνιες


Τι τον βάλατε ρε το χοντρό μπροστά μπροστά?
Να μου χαλάσει τη μούρη του μπάρ?
Να του πεις ότι είναι ρεζερβε

Τι κάνει ο μαύρος εδω
πουλάει cd ?
Α είναι ράπερ?
Ωραία!!

Αχ κάποια στιγμή να ευχαριστήσω και τους gay
που προασπίζονται το δικαίωμα μου
να κάνω ότι θέλω στο μαγαζί μου.
Πρέπει να τους κεράσω
Αλλά που?
Στο δικό μου μαγαζί πούστηδες δεν θέλω...

Τώρα που είπα πουστιδες θυμήθηκα και τους ακτιβιστές
θέλω να τους σπάσω τα μούτρα
αλλά δεν χρειάζομαι εγώ
τρώγονται καλύτερα και από μόνοι τους

Δούλευε
Κατανάλωνε
Δεν τηλεόραση
Κοιμήσου
και
Σκάσε

Toυ Pisoglendis

1 σχόλιο:

willowinspirations.blogspot.com είπε...

Φοβερό post. Η υποκρισία και το συμφέρον στο μεγαλείο τους.

Καλή χρονιά.

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...